Vuorovaikutus asiakaskohtaamisissa

Aika: 24.3.2023 klo 09:00
Paikka: webinaari

Vuorovaikutus asiakaskohtaamisissa

Vuorovaikutustaidot ovat ihmisen hyvän elämän tärkeimpiä taitoja. Hyvillä vuorovaikutustaidoilla ja toisen ihmisen sekä asiakkaan huomioimisella on suuri merkitys asiantuntijan, esihenkilön tai kenen tahansa työntekijän menestymisessä tehtävässään. Asiakaskohtaamisissa hyvä tavoitteellinen vuorovaikutus ratkaisee. Tule webinaariin, saat oivalluksia mistä hyvä vuorovaikutus rakentuu. 

Sisältö
•    Paras asiakaskokemus
•    Odotusarvojen merkitys
•    Helpoin tapa erottua – omat vuorovaikutusvahvuudet
•    Ryhmätyö – mitkä ovat vuorovaikutusvahvuuteni?
•    Asiakkaan perustapeiden huomiointi
•    Miten tästä eteenpäin?

Kouluttajana toimii psyykkinen valmentaja, hyvinvointiyrittäjä Ykä Koskinen. Hän on toiminut kymmenen vuotta työyhteisöjen, asiantuntijoiden sekä yrittäjien henkisen hyvinvoinnin sparraajana ja valmentajana. Yrittäjänä hänen tavoitteensa on hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen sekä myönteisyyden lisääminen yhteisöissä ja työelämässä.  Hän auttaa asiakkaitaan kohti valoisaa tulevaisuutta.

Ilmoittaudu