Asiakasarvon rakentaminen ja kilpailussa erottautuminen B2B myyntitehtävissä

Aika: 13.4.2023 klo 09:00
Paikka: webinaari

Asiakasarvon rakentaminen ja kilpailussa erottautuminen B2B myyntitehtävissä

Asiakasarvon rakentaminen ja kilpailussa erottautuminen –videovalmennus on vuorovaikutteinen tilaisuus, jossa keskustelemme, miten identifioimme ja varmennamme, että tuotamme asiakkaalle arvoa tuotteellamme tai palvelullamme. Asiakasarvon ymmärtäminen ja siitä keskustelu auttaa ostajaa tekemään taloudellisesti hyviä päätöksiä. Samoin toimittaja hyötyy saamaan asiakasarvoon suhteellisen hinnan kaupanteossa.

Valmennuksen sisältö
•    Osallistujien näkemät haasteet asiakasarvon tuottamisessa ja hinnoittelussa
•    Erilaiset asiakastarpeet ja niiden kiireellisyys
•    Asiakasarvon kvantifiointi
•    Vaihtoehtojen vertailu ostotilanteessa
•    Hinnoittelu- ja laskutusmallit

Teknisten tuotteiden ja palvelujen myyntiin tarvitaan asiantuntevia, luottamusta ja pitkäkestoista liikesuhdetta rakentavia ammattilaisia. Tähän insinöörit ovat parasta mahdollista ainesta. Teknistä myyntiä, josta merkittävä osa on business-to-business, B2B-myyntiä, voi oppia kuten muitakin insinööritaitoja, kun valmennusohjelman on oikein laadittu. Tämä tilaisuus on osa Insinööriliiton B2B myyntitaitojen valmennusohjelmaa, jossa varustetaan myyntiin siirtyvä tai myynnissä jo aloittanut insinööri myyntitaitojen peruspaketilla. Sisältö on hyödyllinen myös yrittäjille tai yrittäjiksi aikoville.

Valmentajana toimii Ari J Tuominen, joka on b2b-myynnin kehittämisen konsultti Precision Oy:ssä

Ilmoittaudu