Hyvän asiakastapaamisen (kasvokkain tai virtuaalinen) toteutus B2B myyntitehtävissä

Aika: 5.5.2023 klo 09:00
Paikka: webinaari

Hyvän asiakastapaamisen (kasvokkain tai virtuaalinen) toteutus B2B myyntitehtävissä

Hyvän asiakastapaamisen toteutus-videovalmennuksessa keskustellaan keinoista, joilla varmennetaan, että jokainen asiakaskohtaaminen, puhelinsoitto, videotapaaminen tai kasvokkain tapaaminen, suurella tai pienellä joukolla, veisi myyntiprojektia aina eteenpäin. Tavoitteena on, että kaupan sopiminen edistyy ja asiakas tuntisi tapaamiset aina hyödylliseksi itselleen.

Videovalmennuksen sisältö
•    Osallistujien näkemät haasteet asiakkaita tavattaessa
•    Asiakastapaamisen analysointi
•    Hyvän asiakastapaamisen suunnittelu
•    Asiakasarvon rakentaminen joka tapaamisella
•    Hyvän asiakastapaamisen toteuttaminen
•    Etätapaamisen erityispiirteet

Teknisten tuotteiden ja palvelujen myyntiin tarvitaan asiantuntevia, luottamusta ja pitkäkestoista liikesuhdetta rakentavia ammattilaisia. Tähän insinöörit ovat parasta mahdollista ainesta. Teknistä myyntiä, josta merkittävä osa on business-to-business, B2B-myyntiä, voi oppia kuten muitakin insinööritaitoja, kun valmennusohjelman on oikein laadittu. Tämä tilaisuus on osa Insinööriliiton B2B myyntitaitojen valmennusohjelmaa, jossa varustetaan myyntiin siirtyvä tai myynnissä jo aloittanut insinööri myyntitaitojen peruspaketilla. Sisältö on hyödyllinen myös yrittäjille tai yrittäjiksi aikoville.

Valmentajana toimii Ari J Tuominen, joka on b2b-myynnin kehittämisen konsultti Precision Oy:ssä 

Ilmoittaudu